Važnost medija u svakodnevnom i poslovnom životu jača iz dan u dan. Osim kreiranja javnog mišljenja, mediji informiraju poslovne partnere, klijente ili glasače te tako doprinose stvaranju nečijeg imidža u javnosti. Stoga su visokokvalitetni odnosi s medijima postali gotovo najvažniji aspekt odnosa s javnošću. Odnosi s medijima nam omogućavaju da informiranjem, educiranjem, pregovaranjem i sudjelovanjem u javnoj raspravi sudjelujemo u stvaranju događaja i kreiranju javnog mišljenja. U odnosima s medijima, stručnjaci za odnose s javnošću koriste mnogobrojne komunikacijske alate kojima informiraju neposredno medije, a posredno javnost o aktivnostima svoje organizacije te održavaju kvalitetnu komunikaciju između svoje tvrtke ili institucije i redakcije. Najpoznatiji među njima su: priopćenja, vijesti, izjave, konferencija za novinare, brienfinzi s novinarima, događaji i slično. PR-ovci se koriste pojedinim alatima sukladno vrsti informacije koju žele plasirati, njezinoj važnosti, prigodi. Temeljni preduvjet za stvaranje dobrih odnosa s medijima jest kvalitetna adrema ili medijska lista koja sadrži imena svih relevantnih medija i novinara koji prate određeno područje. Uz to je važno imati pripremljene temeljne informacije o instituciji koju se zastupa, njezinim projektima, planovima kako bi novinari u svakoj prigodi bili kvalitetno informirani o subjektu o kojem izvještavaju. PR stručnjaci brinu i o edukaciji i pripremi svojih pretpostavljenih kad su u pitanju njihovi medijski i drugi javni nastupi. Odnose s medijima možemo shvatiti kao tehniku ali kao poslovnu filozofiju.
Nema komentara:
Objavi komentar